gråa dagar, grey days, días gris

Hej, hello, Hola!
idag är en tung dag, lika som kvällen igår var, det känns inte som jag mår sådär toppenbra just nu, ingenting känns bra, jag är osäker på mig själv, på mina kunskaper och på vad jag vill här i livet. det känns som jag bara går omkring och väntar på att någon ska komma och tala om för mig att "frida, det är det här du vill göra!"

Nu är iallafall ansökan till Halmstad inskickad, men jag kan inte påstå att det känns bra, jag har ångest inför det. vill jag flytta? vill jag läsa den  utbildningen? vill jag jobba med det när jag är stor? kommer jag klara av att vara så långt hemifrån? kommer jag klara av att bo själv? ja, helt enkelt, kommer jag klara av det?
och som inte det var nog med bekymmer så känns det som att min hjärna nu går på sparlåga, är i allmänhet helt nerstämd och irriterad, har ingen ork till varken träning eller skola, känner att jag bara vill "vara"...
och till råga på allt så gör väl inte vädret att man mår sådär jättebra heller, himlen kanske också är ledsen, precis som jag? Iallafall så gråter himlen mycket idag, och jag antar att det är så, ibland har man bara sånna dagar, Tårdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0