Idag tänkte jag bjuda på en lite film från de bästa :)


Ja, i och med detta inlägg offrar jag mycket, en hel vänskap kanske, kanke kommer det bildas olika grupper inom mitt tjejgäng, kanske kommer jag bli utfryst?
Allting kommer iallafall bero på mig, jag har redan blivit hotad av Anna-Sara om alla möjliga saker som
skulle kunna hända om jag publicerar filmen på bloggen, men trots allt detta så är jag nu berädd att
ta risken och chansen.
Hoppas det är okej trots allt, annars, tack för vår tid ;)

Det är iallafall Anna-Sara, Isabelle och Emelie som är med på filmen från kvällen med den mycket trevliga utgången på Kharma i slutet av november, ENYOJ!

Kommentarer
Postat av: isa

MEN FRIDA!!

2008-04-03 @ 08:56:39
Postat av: Sara

Höhö Frida. Du är, ptjaa.. STEKT haha ;)

2008-04-03 @ 14:21:37
Postat av: Alexandra

HAHA :D

2008-04-06 @ 14:31:03
URL: http://alexnonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0