Ja, då var det dags igen

Japp, då flyttar jag in i gymnastikens hus igen då.. känns väldigt tungt och motvilligt denna gång och det känns som jag
så gärna hade haft denna helg fri och fått göra vad jag velat! Men så är inte fallet nu och det är väl bara att bita ihop
som jag gör med allting annat just nu.

Idag iallafall, sjukt trött var jag imorse, men jag tog en promenad till skolan och sen gjorde jag färdigt mitt Geografiarbete om GIS.
Därefter var det samhällskunskap och sen slutligen svenska, hade redovisning på svenskan idag, det gick faktiskt väldigt bra iallafall känndes det som så, dock kanske inte lika bra som redovisningen igår, men då hade jag ju inside information om Åmåls hamn, och jag tror det var de som kammade hem det MVG:t ;)

Sen efter skolan idag var jag till intersport och handlade lite träningskläder, och sen bar det av till gymmet, körde mage och rygg, det är det roligaste passet, men pga för litet matintag idag så var det jobbigt, så jag kommer nog inte ens ha träningsvärk imorgon :/

Nu har jag gått hem och nyss ar jag pysslat om mitt mysiga skavsåt, alltså det är helt sjuk hur det ser ut, det är kanske 3 cm i diameter, och det bara hänger kött och skinn och sen är det helt varigt:S Jag har knäppt kort på det, men jag ska skona er från de bilderna, jag tror beskrivningen av det räckte gott och väl..

Men som sagt, nu drar jag till gympan, träningsläger tills imorgon förmiddag, sen ledig till 14.30 och sen är det samma prosidur igen, träningsläger till söndag förmiddag och sen LEDIG!! :)

Ha det så bra gott folk, och vill ni någonting så är det mobilen som gäller :)

Puss!


     
Sommar och segelsemester med Jennie skulle inte sitta helt fel nu inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0