nu ska det bli ändring

Det är så lätt att bara fortsätta, fortsätta efter samma gammla väg som man alltid färdats efter, man kommer in i en slentrian och där allting bara kommer tillbaka till en och man göra alltid samma saker, vare sig man får respons eller inte. Jag har än en gång kommit in i detta,det är en två vägs korsning och återigen så tar jag det välkända vägen och kör mitt race! Det som skulle behövas på min väg är en fet jävla STOPP SKYLT, eller en ÅTERVNDGRÄND, eller kanske är det just det som finns, en återvändsgränd, jag färdas efter samma väg och alltid kommer jag fram till samma sak, Det vill säga INGENTING ALLS!!!

Varför ska det alltid bara vara jag? varför måste alltid jag styra upp allting? vad skulle hända om mitt engagemang liknade ditt? det är det som framtiden ska få visa nu, för nu går jag i Ide, nu är det jag som blir väggen, nu tänker jag vara tillbakahållande... Bye bye!

                           

Alla vägar verkar vara en allmän vara, för alla leder bara till SAMMA SAK, nämligen till en återvändgränd! Men nu ska jag stanna upp och se hur det kommer sluta om jag blir ett riktigt lågfartsområde!!                                                                           

                                                             Ett äkta lågfartsområde är vad jag är nu!

Vill även tacka Malin Luuke, du är bäst! Jag älskar dig så oerhört mycket syster! Är så enormt tacksam för att du bor här hemma nu
och jag skulle aldrig klara av allt nu om det inte vore för dig!! I LOVE YOU!!
image103
Simply the best
 
 

Kommentarer
Postat av: Den stolta Malin Luuke

Det här ska vi fixa det vet du älskling, det gör vi ju redan. VI är bäst.. :) du har ju alltid din andra stalker om du vill ha honom.. ;) Jag älskar dig med och jag har ju samma blod som du, därför vet jag att vi fixar det här. vi fixar allt. För vi är bäst.... the fucking shitmothafuckashit for fuck sake.. screw the fuckers that fucks with you!!! skönt att svära lite, på gangsta vis.. ;) Älskar dig med PUSS

2008-04-12 @ 13:00:35
URL: http://attvaramalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0