som en 65åring

träningsvärken skriker i varenda led, det känns som det var 65 jag fyllde förra fredag och inte 19...
Var på gymmet igår,körde bara mage och rygg, detta har idag resulterat i att jag inte kan ta djupa andetag och
skratta är inte ens att tänka på, för jag har sån träningsvärk! :P
Att jag sedan tränade gymnastik hela kvällen gjorde knappast saken bättre, helt sjukt, ´jag körde lite stillastående salton och frivolter, sen körde jag lite tumbling och sen trampet, kanske 45 min sammanlagt, och jag blv verkligen helt slut! Det märks att jag inte
tänat gymnastik på länge nu med tanke på att jag utan problem klarat av 3 timmars träningar förr! :p

Haha ja ja, nu ska jag strax till gympan igen, och idag ska jag träna igen, är sjukt jävla taggad! Idag hoppas jag på bättre flickisar och bättre helskruvar :D

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0