tråkigt inlägg

Jag har nu länge suttit och funderat över vad jag ska blogga om, men ingenting har dykt upp i min fantasi så nu blir det ett sånt där tråkigt inlägg när jag bara berättar vad jag har gjort...

Jag vaknade kl 8 av väckarklockan, då flög jag upp och hoppade direkt i springkläderna och stack ut på en morgonspringning, mycket skönt! väl hemma stretchade jag och körde styrka! I och med det så var träningen för idag avklarad eftersom resten av dagen var inbokat på annat!

Hursom helst, efter dusch och frukost satte jag mig för att plugga, idag skulle jag börja med Tjetjenien... Jag pluggade iallafall mellan 10-15 och det gick riktigt bra faktiskt, det är ett SJUKT intressant område och jag blir så frustrerad och arg hela tiden för det har hänt sådanna fruktansvärda saker i denna region som människor inte har en aning om, och det värsta av allt är att det FORTFARANDE händer saker, men som måste reagera för att någon ändring ska kunna ske blundar bara för problemet och tycker inte att det berör oss! SKÄMS!

Iallafall så åkte jag till skolan sen, och där fick jag en present (kan man säga så när man har betalat för den?) det var iallafall min studenttröja, och gud så skön den är!! Prio nr 1 för tillfället :)
Jobbade på med projektet iallafall, DET SKA VARA KLART OM EN VECKA :S:S:S
sen åkte jag hem och nu sitter jag här, ska precis ge mig iväg nu på ett härligt UK möte, (eller så inte) men jag tänkte att jag bara måste uppdatera er läsare först!

Adjö!


Hur som helst så verkar Johannes bli bättre iallafall, för er insatta. Han har tydligen fått kommit hem, skönt att ett av alla mina bekymmer verkar gå någgot positivt iallafall!
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Här kommer nåt du inte behöver analysera!
Du är världens goaste älsklings-barnbarns-Frida!
Så enkelt som det är sagt. Frida - Hjärta - Mormor = SANT

2008-04-17 @ 15:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0