Våruppvisning, GYMNASTIK

Idag är det dagen D när det gäller sandvikens gymnastikförening! Även i år är det den stora åruppvisningen och vi alla är lika taggade! Jag fick den stora chocken här för några dagar sedan när jag möttes av informationen, LEDARNA SKA HA ETT NUMMER OCKSÅ! Shit pomesfritt tänkte jag, ska jag, som inte tränat gymnastik på två år visa upp mina kunskaper på en uppvisning inför publik? Jajamensan, så var fallet, med knäskakande ben och ett självförtroende som snubblat på trampetten, fått en konstig kastperabel och fastnat i en av alla upphissafr basktkorgar hör jag hur jag själv säger att "ja men vad kul, klart jag ska vara med!

Så nu sitter jag här, känner att ja borde ha strechat sen förra julen, tanken på en gymnastikdräkt gör mg rysande samt att jag inte har en aning om vad jag ska köra. Men men, iprovisering brukar ju vara mitt starkaste, så nu ska jag inte banga!!


Välkommen på Våruppvisningen 2008, Sandvikens Gymnastikavdelningar, Temat i år är SM

image125
 
Nu kör vi Jempa! Idag blir en dag fullspääckad av gymnastik!!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

LYCKA TILL!!!

2008-04-20 @ 08:21:08
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Frida

Du var JÄTTE duktig i ledarnas nummer :)

2008-05-02 @ 09:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0