i väntan på kattis

I väntan på kattis tänkte jag att jag lika gärna kunna ägna en eller två minuter här.

Idag har varit en mycket rolig dag, började den med att ta mig till SATS, väl där väntade ett underbart solarium som gjorde min hudnyans genomskinlig till kritvit. Sedan väntade ett överkroppspass och det var riktigt roligt, chins har blivit min  nya favorit på gymmet, dock är jag fortfarande extremt dålig på de, men jag ska kämpa!
Efter det åkte jag hem och snyggade till mig en aning för att ta emot dagens främmande, Lena, bjöd in sig själv idag på en fika och det tyckte jag var oerhört roligt! Vi fikade och pratade på och jag fick riktig julkänsla när vi satt där och drack te, åt lussebullar och pepparkakor, mycket nöje!

Kl 14.30 innefann jag mig i drotts hemmahall, på schemat stog nu Julgala med HFG (halmstad frigymnaster), och vilken show det var. Stor skillnad på upplägg jämfört med de som SGA kör årligen. Riktigt roligt att få se en annans förenings julshow och att jag även deltog som en del i den var bara så roligt som det kan bli när man har fått en nytändning på denna fantastiska idrott.

Och nu är jag hemma, har hoppat i en partyoutfit för den lilla "ledarträffen" som jag vetat att vi ska på verkar visa sig vara ganska stor. Kattis frågade mig innan jag åkte hem från uppvisningen om jag ville åka bil med henne ut, och det tackade jag givet ja till eftersom det är ca 4 km dit, men när hon sedan pratade vidare om att det antagligen skullebli taxi hem och att de vissa år pågått till 04.00 så insåg jag att det skulle bli ett jädra hålligång!
Så nu sitter jag här och laddar, hoppas på en ofatntligt rolig kväll och ihopp om att lära mig några nya namn och att få prata om en av de bästa sakerna som jag vet, gymnastik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ett mycket tråkigt budskap! dom har flyttat astrolines avslutning till tisdagen istället! gråter floder.......................... :)

2008-12-15 @ 17:03:23
URL: http://hannaholsson.blogg.se/
Postat av: HANNAH

det var från mig ( hanie) om du inte kunde lista ut det :D

2008-12-15 @ 17:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0