jag väntar

i väntan på en cykeltur bort mot galgberget kan jag väl ge er en lägesrapport. Idag blev vi klara med projektarbetet som upptagit större delen av denna vecka, väldigt gött! Men jag vill ge en stor eloge till mina gruppmedlemar, helt sjukt bra av oss att göra klart detta på 4 dagar, dock gick ju projektet ut på att lära oss mer om dartfish (vilket vi ej gjort) men men, man kan ju inte vara bra på allt :D

Nu blir det en fajitas/Idolkväll med KajasaMaria och Ida, Mycket mysigt om jag får säga det själv!

Mors!





♥ I miss my baby... 14 dagar nu bara


Kommentarer
Postat av: Mormen

"GÖTT" ???? Har våran älsklings-Frida blivit "västkustare" Kom hem till Viken o ät körv, kuta på bruke o ha lite trökit!!! De är dags nu! Längtar efter dig!

2008-12-06 @ 18:05:07
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-12-06 @ 18:08:20
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: frida

Haha, ja det råkar ju faktiskt vara så att jag bor här numera, så språket sätter sina spår ibland ;) Ja, snart kommer jag till viken, dock kommer det inte bli nå "körv" men kuta på bruke ska jag väl kunna fixa :) Jag längtar efter er med, men jag kommer hem om 10 dagar :)

2008-12-06 @ 20:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0