Förlåt mig, desculpeme, excuse me

En vecka har nu gått, en vecka som innefattat både det ena och det andra, en vecka som varit både glad och tråkig, en vecka som både ha varit givande men också sorglig, en vecka som jag både tämjt mina gränser men samtidigt en vecka som jag antagligen gjort någon besviken.

Iallfall så har jag varit i min egna värld, jag har inte haft tid eller lust att informera omvärlden om mitt liv, vilket jag nu fått ätit upp av framförallt Anna-Sara. Men nu tog jag mig i kragen, jag slutade med alla bortförklaringar om varför jag egentligen borde ha gjort någonting annat, jag slutade tycka synd om mig eftersom mitt tangentbord hoppar över massa tangenter när jag skriver och jag ignonerade även tanken på hur glad jag blir varje gång jag är påväg att uppdatera ett nytt blogginlägg och datorn alltid på något konstigt sätt lyckas hänga sig så jag alltid lär börja om att skriva.

Men nu är jag på väg, nu ska jag försöka med en mer daglig uppdatering! jag ska verkligen försöka!

jag är verkligen ledsen, I'm really sorry, Estoy muy trista, att jag varit så otroligt dålig på att uppdatera er om mitt liv på sista tiden. Hoppas alla mina internationella vänner förstår hur mycket jag skäms över mig själv, FY FRIDA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0