I'm leaving

 

Sjukt coolt med snowsurfing, för er som inte vet det så gick jag och pappa en kurs i det i thailand -05, sjukt häftigt var det och det är helt otroligt hur mycket kraft som fångas upp i katen, man kan verkligen inte bara stå kvar, absolut inte på land, men är man i vattnet så går det iallafall lite bättre :)
      

Så såg det ut, riktigt kul var det, även om Fegfrida tittade fram inom mig många gånger :P

Hittade även andra trevliga kort från resan, pappa och jag gör lantmätarhopp på stranden! ;)
Mitt försök blev ganska bra, men pappas går att disskutera, jag tror till och med ni utan gymnastiköga kan se det :)


  


Hursom helst, nu sticker jag till sälen, så nu kommer ni inte att bli uppdaterade här på ett långt tag, för jag kommer inte hem förrän nästa söndag!
tills dess får ni ha det så bra,njuta av lov och ledigheter och om ni vill så är det bara att ringa mig, ni får nummret här: 073 560 41 96 men om ni mot förmodan tappar bort det eller om min blogg hänger sig, så finns jag förhoppningsvis redan i din telefonlista, annars finner du mig i eniro.se s register :)

Hasta luego sandviken y Sälen venga vamos!!                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0