Jävla kodmallar

Åååh, trots en bra genomgång av Emelie iskolan idag så sket det sig totalt när jag släpptes lös i kodmallanas värld på egen hand. Jag förstår verkligen ingenting av vad som ska in vart! Åh!

Men men, jag får väl glödjas åt att jag iallafall idag blivit proffs på Power Point :D Haha, jag kanske var lite sen på att bli det, men jag säger bra oj oj oj vad bra våran projektarbetes power point blev idag :D Inte sant sara?
Hur som helst så var det helt sjukt vilket GO det var på mig i dag i skolan, tänk om jag jobbat på detta vis under helaprojettiden, då hade mitt och saras projekt varit färdigt för läääänge sedan! :P

Imorgon så ska jag bege mig norrut, ända till Ockelbo, har inte varit i den staden sedan sommaren, och ni som känner mig vet hur det gick då :S men men, nu blir det inte som då iallafall, och det tackar jag för!!

Nä, nu lägger vi kodmallarna på hyllan för ett par veckor och tar nya friska tag med dom efter ett nytt möte med Emelie :)

Puss och gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0