Kungsberg

Imorgon blir det premiäråk i kungsberg. är lite små nervös eftersom jag inte åkt sen i april och nu har jag ny bräda och allt, tog just bort prislappen på min bräda. MEn men, morgondagenkan inte bli värre än min och Jennys dag där förra året. Se och njut! :)

 Liftkön gick galant

 Lika så gjorde transporten upp mot toppen.... till en början

 och sen gick det lite snett :p

Ett fint minne från min tid som snowboardproffs :) Ett annat fint minne (dock från en annan resa) ska jag också bjuda på. Detta var efter min första dag som snowboardproffs i hela mitt liv, men jag menar, klart man offrar sig när Jon Olsson blivit sjuk ;)
 Oooooopss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, det där tror jag inte att jag kommer ihåg?
;)
Kanske klistrat in mig på bilderna?
:D
Love!

2008-02-13 @ 01:01:49
Postat av: simon

att tillägga så åker jon olsson skidor!

2008-02-14 @ 23:29:55
URL: http://fittsimpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0