Ursäkta den ickedagliga uppdteringen

Ja, nu var det två dagar sedan som jag uppdaterade er kära läsare om mitt liv. Iallfall, Måndagen bjöds av storfrämmande!! Min kära vän Sara tog sig hit enda från Ockelbo!!
Vi tog en promenad hem till mig efter skolan, och tittade på massa kort :) efter det var det dags att hurta lite så jag drog på mig springutrustnigen (dvs springskor, tajta brallor och självklart reflexväst och pannband ;) )
Efter det blev det tacos, och sen var vi som två fullproppade äckel som var så mätt, men då gick vi ut och lekte i snön :)

    image27   

Igår så var det skolan som gällde, sen när jag gick hem plockade jag upp Lambi på vägen, och sen var jag ute och gick med henne på kvällen, samt att spinningcykeln kom till användning :)
Jag somnade rätt tiigt, då med huvudvärk och snörvel i näsan, så nu idag har jag bara varitpå en lektion, sen åkte jag hem och sov. Känner att det är någonting som händer i kroppen justnu, men hoppas att det bara är falskt alarm, för jag tänker inte bli sjuk och så måste jag träna ikväll.. Nu ska jag åka och hämta Malin som äntligen kommer hem :) Har saknat henne trots att hon bara varit borta 3 dagar, nu kommer jag bli sen när jag hämtar henne, sorry siis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0