Cairns, New Castle, Sydney = Australien

image4image5image3image2
2 timmar och 20 minuter är det kvar tills taxin går från hotellet här i centrala Sydney för att transportera mig till flygplatsen. En flygresa på ca 29 timmar är vad jag har framför mig, men med två stop, ett i Singapore och ett i Tyskland. Men sen är jag hemma, och tro det eller ej, men jag längtar!

dom 24 dagarna här i AUS har varit bra, mycket har vi sett och mycket har vi varit med om. Vi har bland annat snorklat, varit i regnskogen, träffat aboriginer, kastat boomerang, spelat didgeridoo, solat, badat, lekt tvättmaskin i vågorna, ätit gott, träffat familjen Garret, shoppat, shoppat, shoppat och ännu mera shopping :)
Jag har slagit mitt egna personliga shoppingrekord skulle jag tro :) Totalt under denna resa har jag totalt shoppat:

13 t-shirtar/linnen
2 tjocktröjor
3 par solglasögon
4 par örhängen
1 par skor
1 plånbok
2 väskor
1 halsband
1 armband

Ja, det är vad jag kommer på just nu! :) så jag får väl ta och tacka SGA (Sandvikens gymnastikavdelning) för den fina lönen som skapade möjligheten för mig att inhandla allt detta ;)

Nä, nu ska jag slita mig och försöka göra färdigt allting inför den korta resan hem, jag kommer hem till sverige på lördag morgon, vi landar någon gång kring halv åtta tiden, så jag tror jag är i sandviken runt lunchtid! :)

Om ni saknar mig allt för mycket innan jag kommer hem så kan ni gå in på resdagboken.se och titta på många kort från vår resa samt läsa om den :) Vi heter JohanMonicaFrida där, det är bara att titta och njuta!
Tills vidare får ni ha det så bra!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Johan

Jasså du..du har skaffat en egen blogg. precis som storsyrran.. ser du inte hur köpgalen du är!!!

DAD

2008-01-18 @ 04:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0