home sweet home, eller?

Ja, då var man hemma igen då, och jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen för det. Det är inte dom vanliga anledingarna att man vill vara kvar i värmen, och därför inte vill komma hem, utan jag ville komma hem, men inte hem till alla krav och måsten!

41 gymnastikmail och massa "bortträngda" måsten som jag lagt på hyllan när jag åkte. Nu bara bolmar dom över mig och vips känner jag samma stress som jag gjorde innan jag åkte, så säg, visst är det kul att vara hemma igen?!

Jaja, idag då, jag gick till skolan vid sju. sen hade jag spanska, psykologi, geograf och historia, jag orkar inte ens nämna hur mycket jag ligger efter i skolan nu efter min ledighet. sen skjutsade jojje hem mig. Jag gick ut och sprang direkt när jag kom hem och efter det lagade jag mat, och jenny kom och åt med mig, vi hade lite gympa genomgång och sen traskade vi i väg till träningen, tre timmar senare var jag hemma igen och nu har jag inte gjort någonting, ska sova nu fö tröttheyen är enorm! Jetleg är verkligen underbart!

tack och bock för idag!

det är minnena som skapar den människa man är idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0