Nu tog jag steget hit

Ja, hej och välkomna till min blogg kanske är det första som jag borde säga. Länge har jag tänkt att jag ska skaffa mig en, men som ni alla vet så kommer det alltid någonting ivägen och undanflykterna till varför man inte har tid börjar lägga sig på hög och tillslut är den högen så stor så att man inte ens med stege kan ta sig över den.
Men, tänkte jag, nu ska det bli ändring. Jag insåg nu när jag sitter på hotellet i Sydney och väntar på mamma och pappa och inte har någonting annat för mig, att nu var det dags, nu äntligen ska Frida Luuke skaffa sig en blogg!

Så än en gång, välkommna!

Kommentarer
Postat av: Mallan

You go baby sis... jobba ihop en grym sida nu.. :) Puss M

2008-01-20 @ 13:59:12
URL: http://www.attvaramalinlblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0