det ni missat

Ja, nu kanske man ska försöka ta tag i denna blogg igen då, jag ser på statistiken att ni fortfarande besöker min blogg trots min vidrigt dåliga uppdatering, men när man är på semester, jobbar eller ligger och lapar sol såmåste jag få tycka att jag inte diretkt måste gå in för att uppdatera er om mitt liv.
Jag ska försöa sammanfatta det som ni missat:

Halmstad: Var helt underbart roligt, trotts att vädret var värdelöst dåligt så gjorde jag och malin det till en riktig dunder resa som jag kommer minnas hela livet!! Mycket nöje med festande hela tiden, helt enkelt en kanonresa som man absolut inte ville slitas från när det var dags att sätta sig i bilen i söndags för att tugga motorväg i 70 mil.
Lite roligt med resan var att vi hade tre mål med den, dessa mål var

- Besöka Högskolan
- Se Rix FM festival
- Se Håkan Hellström

Gissa hur många av målen vi uppfyllde, jo självklart INGET! men jävlar vad roligt det var trots allt :)

Annars när jag kom hem så har det inte hänt någonting speciellt, den större tiden har jag spenderat inanför åsens livs väggar och jag är så fruktansvärt trött på det stället nu så ja, jag finner inte ord. Detta resulterade i att jag i torsdags gav bort mitt skift till Linn som tog emot det med öppna armar, själv tackade och bockade jag och mötte istället Rullsands underbara väder och sandstrand med öppna armar :) det blev en underbar dag där tillsammans med Malin, stubbluggen och Pea, just what i needed!

Idag har jag jobbat som vanligt, 9-14 och sen avnjöt jag några timmar i solen, det är ju typ 30 grader idag och fruktansvärt varmt!! Jag gjorde senare någonting lite oruttinerat, jag mötte springskorna och den extrema hettan, det gick bra till en början men närjag kanske hade 1 km kvar hem så blev det tungt varmt och oerhört jobbigt, men jag kämpade på och kom slutligen hem, svettig, uttorkad. med en känsla av att jag lämnat alla muskler i backen jag körde intervaller i ramlade jag ihop och pustade ut på köksgolvet med blodsmak i munnen och svartnande i ögen... för många människor måste detta vara det värsta de vet, t ex johanna skulle säga att jag är dum i huve, men trots allt detta så kan jag bara konstatera att jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0