mot nya äventyr

Sitter här nu, håller på att mekka med både iTunes och Windows media player, och slutligen börjar jag få ett humm om hur man gör när man ska till och bränna skivor :) så nu är jag i full färd med att göra bra "åka bil skivor" :)

Inatt drar jag och Mallan med destination mot västkusten och med slutmålet Halmstad. GPSen är inställd, bilen är packad, väckarklockorna är ställda och snart är skivorna färdiga. Ha det bra här hemma!
Kontakt med mig får ni aningen på söndag när jag kommer hem eller via min mobil :)

Så nu har min blogg:

Kommentarer
Postat av: Isa

Ha så kul gumman, fan vad avundsjuk jag är att du ska se Håkan!:)

2008-07-16 @ 15:23:48
Postat av: Anonym

det vart mycket håkan.. ehhhhh NÄ!!

2008-07-21 @ 16:43:11
URL: http://attvaramalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0