Fredag

Hoj hoj!

Jag vill börja med att säga att jag igår skrev ett långt inlägg men som på något vänster försvann, så nu struntar vi i det och tar nya tag. Sammanfattningsvis från gårdagens inlägg var iallafall att jag har ont, i hjärtat, i benhinnorna på skavsåretn plus att jag inte kan äta för att jag hela tiden mår så illa.
men nu nya tag :)

Idag, ja jag började morgonen med att simma på badhuset, halv sju var jag där och jag simmade i en halv timme sen körde jag wet westing 20 minuter, helt sjuuukt jobbigt!
Anledningen till varför jag simmade var för att jag skulle ta det lugnt med hjärtat, men tyvärr så blev det inte så idag, tog nog i lite för hårt.

Iallafall, sen hade jag geografi, och nu är jag klar med mitt Geografiarbete, endast en fråga kvar som fröken alexandra sjödin ska fixa. ;)
efter det var det mördar prov i samhäll, och helt ärlig så har jag inte en aning om hur det gick, jag svarade på alla frågor utom en men som sagt, jag har inte en aning om det var rätt svarat på dom.
Nu har jag egentligen slutat, men har suttit och knåpat med svenska arbetet, så nu är jag färdig med det också :)

Här är flitiga pluggiga Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0