HOJ HOJ!!

Ja jag får börja med att be om ursäkt men jag har ju faktiskt varit borta :) Men nu kommer en liten uppdatering iallafall :)

Sälen var riktigt roligt, och jag är så oerhört glad över att jag hade med mig Jennie dit, jag hade inte klarat mig utan henne där :) Dock blev den tänkta partyveckan en riktig lugningvecka eftersom det var jävla 20 års gräns på krogen. Men det var sköönt iallafall, jag led inte av det men jag tror jennie drabbades lite av lappsjukan :P
Den "ända" sjuka jag drabbades av under veckan var Inflamation i halsmandeln och benhinnan samt en sträckt axel och ett sträckt lår, så jag var lite halvkrasslig och orkade inte med så mycket mer än OC :)

Lördags; Ja, som dom flesta vet så åkte vi hem en dag tidigare, jag kännde att sex dagar av snowboardåkning och mamma och pappa (momzilla och dadzilla) fick vara nog för detta år, jag var less och min älskade vän jennie började se alla orostecken och min frustration över att jag inte fick träna någonting. Jag hade bestämt mig, jag var trött på SÄLEN! så vi åkte hem och laddade istället för en utgång :) Lobby´s skulle ju öppna och det fick vi inte för allt i världen. Det blev en hejdundrande kväll och det bästa av allt var att jag inte gjorde av med en ända krona :D (Tack vara min och martinas fuling vid insläppet ;))

Söndag: Var inte fullt lika rolig på morgonkvisten, men jag med min diceplin kom igång rätt fort, tog en promme hem och käka lunch, sen åkte jag till badhuset, köpte ett gymkort (vilket nu resulterar i att mitt konto gapar tooomt) och tog ut alla mina krafter :)

Nu har jag gymmat tre dagar i rad och det är så underbart att vara tillbaka där igen! Jag ska verkligen ta igen det som jag missat och börja proritera träningen igen! Skärpning nu Frida!!

Idag har jag och sara haft vår redovisning med vårt projektarbete i Ockelbo., det gick mycket bra och jag är väldigt nöjd över vårt framförande :) Det känns nu underbart bra med vårt projekt och jag tror vi kommer kunna RO hem det hela väldigt väl :)

BIlder kommer sen, för kameran ligger ute i bilen och den hinner jag inte hämta nu! :P Nu är det käk sen promenad och sen träning/plugg/myyyys kväll i saras nya lya :D

Puss gott folk!

Kommentarer
Postat av: mallan

kom till mig till helgen?????? ring

2008-03-09 @ 14:53:03
URL: http://attvaramalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0