Instruktör, vad gör man inte för föreningen?

 
Haha oj oj oj, ja vad ska man säga? :P

Malin Renström var sjuk idag på pushen, så när vi träningssugna jäntor som vanligt stog samlade vid Gymix halv sju idag och fick
beskedet att träningen var inställd protesterade hela gruppen.
En kvinna jag aldrig någonsin sätt förr tittar på mig, ser att jag har SGA kläder på mig och frågar:
Kan inte du hålla i ett pass då?
Med tvekande svar och med självförtroendet som för tillfället slogs ner av ett bowlingklot av den närliggande bowlingbanan svarar jag oroligt nej, men efter lite övertalning så går jag med på att hålla i mitt första push pass någonsin! :)

Och helt ärligt så gick det riktigt bra, lite trist med musiken bara, men för att improvisera alltihopa så blev det bra, och jösses vilken träningsvärk jag kommer få kampas med imorgon! :P

Efter passet stannade jag kvar i gymix hallen och plockade fram spinningcykeln och körde ett hårt pass där, egentligen skulle det ha blivit afrikansk dans där efteråt, men även den var inställd pga sjukdom. Men jag ville träna mera,vilket jag också gjorde på egen hand! :)

Så nu är det vikarie instruktören Frida Luuke till er tjänst! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0