So far, so good

Haha idag tänkte jag inte ta att konstatera att det var länge sedan jag skrev här igen, skippar det idag :p iförsig har jag nu redan gjort det :p

Hur som helst, det mesta som kretsar i mitt huvud nu för tiden är skolan, gymnastiken och gymmet. I skolan är det rätt mycket nu, hade bland annat historia prov i måndags och nu måste jag börja ladda om inför ett prov i samhällskunskap tills på fredag.
Gymnastiken är det också mycket med just nu, det är tävling i Sandviken på söndag, så det betyder att alla kan komma och titta på när mina gymnaster tävlar! :) alla mina gymnaster (3 lag) ska vara med och tävla :)
Gymmet är nog det som jag för tillfället prioriterar mest nu, jag älskar verkligen att vara där och helt ärligt nu så tror jag att jag har haft träningsvärk varje dag nu sedan jag började där, kan inte bli bättre : )
 
Annars då, ja det börjar bli vår vilket sen innebär sommar. Sommar i sig innebär att snart är det studenten, vi har redan fått studentmössorna, det känns läsktigt. En annan sak som känns läskigt är att verkligheten med vad jag ska göra efter skolan också börjar komma ikapp mig. Jag planerar ju att börja plugga direkt till hösten i Halmstad bara ta mitt pick och pack och flytta. Detta är någonting som jag snart funderat på i över ett år, men just nu känns allting så läskigt, hur ska jag klara mig själv där borta?

Ne, nu måste jag ta tag i mitt projektarbete, idag är det skolan som gäller, och jag kommer nog inte ens hinna träna idag för jag måste hem och plugga dom otroligt roliga internationella relationerna och sen ska jag iväg och träna RM-tjejerna :)

tills dess, take care !!
Frida

     
                                                Jag saknar mina systrar nu!!

Kommentarer
Postat av: jeyy

saknar du inte mig, det var det värsta!!! ;)

2008-03-12 @ 11:00:59
URL: http://johannasoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0