Sorry Johanna

Självklart stumpan så saknar jag dig också :) Johanna my man!

Övrigt, jag hade planerat en lugnsam dag idag ägnat åt bara plugg, men det går verkligen inte! Jag hade tänkt mig godis och plugg nu hela eftermiddagen, men godiset jag köpte var förgäves för jag mådde bara illa av det (som jag för tillfället gör av allt jag äter) och nu känner jag bara hur blodet pumpar i mig och försöker tala om det som jag hela dagen har försökt ignonera, FRIDA, DIN KROPP VILL INTE SITTA STILL NÅ MER, DEN VILL UT OCH SPRINGA!

så nu tänker jag inte försöka intala mig själv att jag inte ska ut och springa nå idag, nu ska jag nämligen knyta på mig mina nyinköpta skor och ut och svettas :)

Vi hörs gott folk och än en gång johanna, I miss you!! :)

Kommentarer
Postat av: jeyjey

NU ÄR JAG NÖJD ;)

2008-03-12 @ 18:00:34
URL: http://johannasoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0