Torsdag

Ja, igår var det träning hela kvällen.. Push och sen afrikansk dans, jäklar vad vi körde!!
Dock var jag orolig, för jag kände att kroppen inte var riktigt 100%ig, hade ont i halsen och öronen och jag snorade
hela tiden, så jag antar att jag är en snorunge trots allt ;)

Iallafall så vaknade jag tidigt imorse, halv sju. Då dukade det i örat, halsen värkte och jag rusade upp efer nässpray innan jag skulle kvävas. 20 spruchar nässpray och en te frukost senare så mådde jag nästan bra :) Så då tog jag och Semra en lååång skön morgonpromenad, mycket trevligt och väldigt uppskattat!

Nu så ska jag sätta mig och försöka plugga lite, sen klockan 17 ska jag vara på gympan för att ha ett träningsläger/övernattningsläger med RM tjejerna!


Så vi hörs mera imorgon, ha det bra gott folk!

image91
 

Kommentarer
Postat av: Miss S ;D

Men åååh frida, signaturen ska ju vara mindre o använd ljusare underlaag paaaah, fattarju inte ju,
"bara för att jag inte vet hur man grejar kolsyra?!" ;D

2008-03-26 @ 22:25:45
Postat av: Emil

Snygg sign där ;P

2008-03-27 @ 17:57:39
URL: http://eliassson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0