Det borde vara förbjudet att sitta i samma stol i 9o timmar

Ja, just det tycker jag! nu är klockan 19,55 och sedan klockan 10,45 har jag istort sätt inte rest mig upp från denna datastol. Idag var domedagen när det gällde fördjupningsarbetets inlämningsdag, och nu med arbetet i handen kan jag avslöja att det blev 23 sidor långt! Har aldrig någonsin gjort ett sådant omfattande arbete, aldrig förr!
Jag har även hållt mitt tal idag, och jag tror att även det gick bra.

Trots att jag varit så flitig idag så känner jag att mitt humör är så långt ifrån topp som det kan vara. Trotts att det gick bra med både talet och nu med historian så är jag allafall besviken på mig själv, och jag vet varför, det har med det där
jävla projektarbetet att göra, trots allt slit och alla timmar, och nätter som vi la ner på den där skiten så ska vi bara få ett ynka jävla yttepytt VG. Det spelar ingen roll hur bra allting annat gått idag, det där SOPbetyget kommer tynga ner mitt humör nu de närmsta dagarna. Vi var verkligen värda MVG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0