fredag

Ja, då var det fredag idag då. och ja, dagen har varit.... äh det finns inte riktigt något ord som kan beskriva den.
Iallafall så var jag till skolan i morse, hade bara en lektion och då började jag med en geografi uppgift, och nu är jag färdig med den vilket betyder att jag bara har ett sista arbet kvar i skolan nu, sen är jag done!
tog en promenad hem sen och när jag kom hem så pluggade jag lite.. har i stort sätt inte gjort någonting idag, kom precis hem nu efter en 1 timmes promenad och nu ligger kvällen framför mig, oplanerad och tråkig.

Jag har nog kommit på nu varför jag inte mår nå bra och bara tycker att allting är pest och pina. De största orsakerna tänker jag hålla för mig själv men jag kan dela med mig av några.

Förr har hela mitt liv alltid varit så planerat och så fruktansvärt strukturerat, jag har kunnat sagt vad jag ska göra i flera veckor framöver och att få in någonting oplanerat har nästan varit en omöjlighet. Alltid har jag vetat vad som ska hända och på detta vis så har jag inte fått någon tid till att fundera på livet och så. Nu däremot, känns det som jag aldrig har någonting planerat, det är alltid frågetecken i min planering om vad jag skulle kunna hitta på att göra och det är nåågonitng som jag inte är van vid, detta gör att jag grubblar så otroligt mycket som till början kanske inte var en sådan stor grej, men efter att jag analyserat, funderat, grubblat och tänkt så är det nästan ett världsproblem i mitt lilla huvud och jag kan efteråt inte släppa det.

Så nu skulle jag behöva hitta en sysselsättning, som sagt har jag bara ett skolarbete kvar och gymnastiken slutar jag med om en månad, vad sjutton ska jag göra för att fylla ut min tid efter det? träna ihjäl mig?

Jennies förslag är iallafall att jag ska börja på fäktning, men av någon anledning så känns inte det så lockande, undrar varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0