Sjukt

Ja, det är just vad allting är nu.. Jag har inget liv, eller ja om man kallar att plugga från tidig gryning till sena kvällen, ja då har jag ett väldigt attraherat liv!

Tänk såhär, klockan ringer 05,45 då går jag upp gör mig klar och sen pluggar jag fram tills det är dags att gå till skolan. Har jag något bra papper med skoluppgifter på så läser jag det på väg till skolan. Väl framme i skolan så pluggar jag pluggar och pluggar. Därefter så tar jag mig hemåt, oftas skjuss av någon eftersom jag måste hem så fort som möjligt, för tro det eller ej, jag måste hem och plugga.
Kommer hem och sätter mig och läser och inser att jag nu måste slita mig för att ta mig till gympan... men inser lika fort att jag inte kommer kunna vara där eftersom jag kommer att lämna huvudet hemma bland alla studier, så gympan måste utgå.

Avslutningsvis så pluggar jag hela kvällen och enda in på midnattstimmarna. Så säg, är det inte roligt att gå i skolan?

Detta ständiga pluggande tär verkligen på mig nu, känner ingen livslust alls! Helt ärligt så mår jag inte bra av den ständiga pressen som skolan sätter på mig, att jag hela tiden måste prioritera bort mitt liv för att leva efter skolans villkor kan jag acceptera ibland, men inte vecka in och vecka ut som jag nu gör, HELA TIDEN!

Att träningsintresset tagit en rejäl TIME-OUT är också någonting som stressar mig, och att man samtidigt ska hålla humöret på topp och försöka dölja den stress och oro som man hela tiden känner, känns inte helt lätt ibland, fast det kanske är så det är, för vem har sagt att någonting här i livet är enkelt? Kanske är det inte konstigt att jag inte kan sova om nätterna, när jag hela tiden ligger och tänker på allting som ska, eller måste, göras. 
Tänkte uppdatera er om vad mitt liv innefattar den närmsta veckan:
Fredag: Plugga så mycket som möjligt och lite till
Lördag: Plugga plugga plugga plugga
Söndag: Fixa naglarna och sedan mot studentkryssningen
Måndag: Studentkryssning
Tisdag: Fixa allting inför balen, sätta i löshår
Onsdag: bal
Torsdag: Ta igen allting som jag missat iskolan, plugga med andra ord
Fredag: Plugga plugga plugga
Lördag: Bröllop 
Söndag: Konfirmation

Ja, där har vi det, underbart, är det inte? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0