slutligen kom pengarna

i månader har jag väntat på att denna dag ska komma, nu har den gjort det och jag har fått arvodet från SGA.
Ja jag har pengar nu och jag har länge spekulerat om allt jag ska köpa för dessa pengar...

men nu sitter jag här, rik för att vara student, och känner att jag inte har någon livslust alls.
allting som jag tänkt att jag ska köpa eller på annat sätt spendera pengarna betyder ingenting allas längra

ordspråket att "man kan inte bli lycklig av pengar" har verkligen blivit förståeligt i mitt huvud, för helt ärligt
det spelar ingen roll hur jag nu mår så finns det ingenting som jag kan köpa som skulle kunna få mig på bättre humör.

det är tuffa tider nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0