träna träna träna :)

Vilken effektiv dag detta varit, iallafall om man tänker träningsmässigt!

Jag vaknade imorse kl 7, då var det bara upp och göra iordning den föda som skullr förtäras, idag var det matsäck som stod på programet eftersom det var frilufsdag!
08,45 satte jag mig på cykeln (tro det eller ej ni som vet min relation till alla cyklar av dess slag) och trampade 1.3 mil, slutstationen var då kajakhuset i Högbo. Vi valde kajak och gick igenom hur dagen skulle se ut men också hur utrustningen fungerade, nu var det dags, Jag och Ewe skulle vara så grymma, jag menar hur svårt kan det egentligen vara?
Haha oj oj oj, om jag visste när jag vaknade imorse att jag skulle vara ute 5 timmar, i storm, regn och hagel, med en vänsterarm som jag skulle vilja amputera innan jag ens kommit till första rastplasten och desutom varit genomblöt enda in på trosorna, så tror jag att jag säkert skulla ha legat kvar i sängen ( Haha, eller så inte eftersom jag är en sån där konstig person som älskar när ingenting blir som man tänkt säg, men vi säger så, slipper jag bli sjukihuvet.com av Elin eller Johanna)
Ja, så blev det iallafall, det måste ha varit något fel på vår kanot, för den gjorde allting annat än att åka rakt, och av någon anledning så drog den hela tiden åt vänster vilket resulterade i en sjukt utkörd vänsterarm!
Men sammanfattningsvis kan jag säga att det var grymt kul, speciellt när hungern var väl påtaglig, energin var lika med noll, kläderna var genomblöta och humöret var inte på topp, och mitt i allt detta så börjar det tokregna som sedan övergår till hagel, UNDERBART (enligt mig)

När kajakningen var klar så var det bara att trampa hem igen, väl hemma somnade jag en timme till pretty women och vaknade sådär lägligt till mellanmål för att få energi till nästa träningspass: Body Combat
fysjutton vad roligt det var! helt otroligt kul, och självklart lyckades vi få två till gratiskuponger och självklart ska dessa läggas på flera combatpass :D
På hemvägen blev det mathandling och sedan blev jag kocken för kvällen, i dag bjöds det på
Grillad kycklingfilé med pasta
Fetaost och Cashewnöts sallad, till det Humus och vitlökssås
MUMMA!

Träningen i punktform:
* 2,6 mil cykel
*3,5 h kajakpaddling
* 1 h Body Combat

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0