Vad är en bal på slottet?

eller tja... Ja vi säger väl Gasklockorna

Idag är dagen, dagen som vi så länge väntat på.
Tänk så länge alla har väntat på denna dag, alla har nu köpt sina klänningar, fixat alla smycken
bokat tid hos både frisör, nagelexpert och sminkös. Alla lägger ner studiebidrad för månader framöver
bara för att för en dag få känna sig vacker och förhoppningsvis fånga uppmärksamheten av åtminstonde en
person.
Alla går med förväntningar om denna dag, hur bra den ska bli, hur roligt det kommer vara och hur fint allting kommer
vara idag. Men ingen hade nog planerat in i denna fullspäckade dag att det skulle bli regn och + 7 grader.

Hur som helst, nu är det iallafall baldagen, och vädret är som det är. Jag har bestämt mig att jag inte ska hänga tjurläpp bara för att väret inte är så som jag planerat det. Nu är naglarna på plants, löshåret sitter hårt åtslutet i min nacke, klänningen är struken och hänger här såå fint, bilen är fixad, smycken/smink även det, solbrännan är på plats, kameror är fulladdade. Idag ska det knäppas kort, idag ska det bli en rolig dag, idag hoppas jag att allting kommer kännas bra,

FÖR IDAG SKA JAG PÅ BAL!


vad är en bal på slottet? Den kan ju vara dötrist, tråkig, förfärligt... eller alldeles, alldeles underbar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du var jättefin =)

2008-05-14 @ 20:14:00
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0