boring, tråkigt, aborrido

Jag förstår inte vad det är med denna helg, den går sååå låååångsamt. Inte ett fnatt har jag gjort, bortsätt från 50 minuter på stan i spöregn igår så lämnade jag inte längenheten, utan jag bänkade mig i soffan, ugglade alla dåliga tvprogram som finns, tog en tupplur på 2 timmar och 20 minuter, lagade lite gröt och sen var kvällen bänkad i tvsoffan igen. SKÄRPNING NU FRIDA!

Dagens schema är väl inte så spektakulärt de heller, nu håller jag på och tvättar, ska snart göra mig lite klar för kl 2 ska jag befinna mig i söndrum för ännu en gymnastikträning, denna gång med JSM killarna för att träna de i fristående. undrar hur det kommer gå, känns inte som det  är mitt bästa, men den som lever får se.

I övrigt så längtar jag bara till julen och tills jag får åka hem! Jag vill till Sandviken nu! gärna nyss! men men, jag räknar ner, jag lämnar Halmstaden om 16 dagar och det känns ju inte så pjåkigt, och med tanke på hur mycket det är som ska göras i skolan innan dess så bör jag önska att det är flera dagar. Så detta ska nog fungera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0