El fin de semana



När mamsen är här blir man mätt imagen. Maten står på bordet, vare sig det är morgon, lunch eller middag. När mamsen är här blir även lägenheten städad, tvätten tvättad och min bristfälliga garderob när det gällde träningskläder och skor är ej längre så bristfällig. Jag bara älskar att ha mamma här hos mig!


Mämi fyllde år, hur många får ni själva lista ut



Sedan kom vi till de tekniska sakerna, i torsdags möttes jag av chocken då jag cyklade hem från skolan... det sa bara PANG och sen var mitt bakdäck platt, efter 220 kr och ett nytt däck var återigen min cykel hel, nackdelen var bara det att nu gapar verkligen mitt konto tomt, det bara ekar på det!
Hur som helst, jag och mamma skulle mecka lite, ta bort lite onödiga prylar samt försöka sätta på ett cykellyse, hur resultatet blev ska vi inte riktigt prata om, men kul hade vi :)





tackar från mig och häxsaxen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Heeej frajda! Hur är de? Trivs du? Var längesen vi sågs nu. Ha d super girlie! PUSS

2008-11-23 @ 22:35:57
URL: http://angelica1985.blogg.se/
Postat av: " ex "sambon/säroo

sjukligt vad jag saknar dig! snart hemma igen^^ dådu!;)

2008-11-24 @ 23:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0