geografi b kursen kallar

Kikade just in på Luxans blogg eftersom det var länge sedan jag nu tittade hur han har det i Australien. Då möttes jag av dessa:
 



Dessa otroligt härliga bilder kanske för många inte betyder någonting, men jag vek mig av skratt och tänkte genast på de Geografiarbetet jag och luxan gjorde i våras. I och med att vi skrev om australien så vela vi då visa att vi båda hade varit där, dock var det innan Herr lux satt sina fysiska spår down under. Men vi fixade det, och det resultatet blev följande:




Nu behöver vi inte låtsas länger lux, nu är allt äkta för nu har vi båda gjort ett avstamp i Sydney!

Kommentarer
Postat av: luxan

hahah :D jaa de var tider det frida... men nu behover vi som sagt inte fuska mer :)

2008-11-28 @ 04:33:24
URL: http://luxan.blogg.se/
Postat av: Hannah

haha det var det snyggaste jag sett! vilka photoshop skills ;)

2008-11-28 @ 19:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0