ingen rubrik

Varför känns det alltid som att när man inte uppdaterat bloggen på ett tag så får man dåliga vibbar och nästan skäms inför sina läsare. Det känns som att nu när det gått så länge sedan jag skrev så måste någonting stort och spektakulärt anlända, någonting mega dunder jättestorslaget?

Hur som helst, det kommer inte komma någonting storslaget idag, eller jo kanske. Jag nämnde ju tidigare att jag skulle göra någonting som kanske skulle kunna ändra mitt liv här nere, och ja, det verkar som att det kanske kommer bli så också. Jag har nämligen varit och tjuvkikat lite hos HFG (Halmstadfrigymnaster). Jag var där i måndags och var med och tränade deras RM och USM tjejer vilket var mycket roligt, igår var det dags igen och det var USM tjejerna som tränade igen med också ett tjejlag med tjejer som var ca 9-11 år. Mycket roligt även här. Imorgon blir det friståendeträning med USM tjejerna igen och på söndag så ska jag köra lite fristående med Junior herrarna. Som ni ser så är det mycket gymnastik och med handen på hjärtat så älskar jag det!
För er som nu tror att jag kommer träna såhär många lag kan jag nu lugna er lite, så här mycket kommer det inte bli i framtiden, det är bara nu när jag tittar lite vilka olika lag det finns. I princip så får jag helt själv välja var jag vill börja, så jag måste ju se på föreningens utbud först. Mycket roligt!

Som ni ser verkar gymnastiken vara väldigt glädjehöjande i mitt liv just nu, och det är en känsla som jag för några månader sedan aldrig skulle kunna tro att gymnastik skulle kunna ge mig igen.



Kanske kommer denna hall bli mitt hem, lika som blå hallen hemma alltid varit. Detta återstår att se. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0