Sanningen

Detta är enligt mig (och många andra) det absolut bästa fristående jag vet. Jag blir helt knäsvag av att titta på det och ja, det är klockrent helt enkelt.



Den senaste tiden har för mig inneburit många tankar om gymnastik. Jag tror jag faktiskt nu måste ta och erkänna att jag saknar den. Jag saknar att åka iväg och tävla, jag saknar att vara borta på kvällarna och umgås med underbara gymnaster som verkligen uppskattar det man gör för dom... ja jag saknar gymnastiken!

Framförallt saknar ja gymnasterna hemma i sandviken, jag saknar er oerhört. Satt här om dagen och kikade på alla gulliga filmer ni gör och lägger ut på youtube, fortsätt med det för det glädjer mig! Jag saknar er alla, Epsilon, Astroline och RMY. Jag saknar också alla er tränare, Jenny x2, Madde, Sara, Hannah, Elin, Anette, ja jag saknar allt! Det är nästan så att jag till och med saknar bingolotto på stan och alla mail och telefonkonflikter med kansliet, och då är det väl nästan illa? ;)

Hoppas allt går bra för er nu tjejer och att de närmsta tävlingarna kommer gå galant!

Kommentarer
Postat av: julia

jag saknar dej frida (:

2008-11-16 @ 19:47:34
URL: http://juliialindblom.blogg.se/
Postat av: anna-sara

kanske snyggaste fristående, ja! frida, känner du någon av dessa pojkar? ;) puss vännen!

2008-11-16 @ 22:20:25
URL: http://annaasara.blogg.se/
Postat av: Hannah

vi saknar dig med frida! särskilt nu till helgen när det är den årliga östersunds-trippen! Nytt för iår är att vi bor på ett helt annat ställe + att vi får låna madrasser där! haha! kraam!

2008-11-19 @ 18:50:11
URL: http://hannaholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0