Jealous?


Yes, tentahunden är på plats idag igen och det kan bara betyda en sak, TENTADAGS!
Idag är det dock inte samma lugnande känsla i magen som det var i måndags, för denna tenta kommer nog bli 100 gånger svårare. Idag är det tenta i Rörelseapparatens Anatomi, feel free to be jealous!

Men men, med tanke på alla de timmar som innefattat plugg de senaste två veckorna så tycker jag väl ändå att någonting bör ha fastnat. Så nu är det bara att köra, Full fart ni vet!

Nu beger jag mig till skolan, tentan är mellan 14.00-18.00

Jag hoppas jag kommer kunna gå därifrån ikväll med en rak stolt rygg, och veta att jag inte kommer behöva gå dit förrän på tisdag morgon igen! Jag känner hur "lovet" kommer närmre.

Kommentarer
Postat av: anna-sara

full fart framåt frida. Det blir säkert 5 av 5 toasters på tentan vännen :) Puss <3

2008-10-30 @ 10:28:25
URL: http://annaasara.blogg.se/
Postat av: den där Jesper

ska det bli både satc-boxen och en middag på Gastons månntro? Min ekonomi hoppas inte de.. ;D kram..

2008-10-31 @ 22:24:51
Postat av: Anonym

du är världens duktigaste lillasyster! älskar dig oavsett... ;D PUSS

2008-10-31 @ 23:24:17
URL: http://mallansworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0