morgonpigg

Haha idag slog det mig någonting, kl är nu 06.06 på en onsdag morgon och jag är idag LEDIG, trots detta hade jag iallafall klockan på ringning 05.30 för att då gå upp och börja ladda, men en banan och ett äpple. Nu kanske ni undrar vad i hela världen det finns att ladda för långt innan gryningen, men det ska jag tala om för er.

SatsSPINNING

Så sjukt roligt program och det bästa av allt, frukostbuffé ingår efter det ortoligt svettiga passet. Jag tror mina vänner (Framförallt Johanna Söderberg) nu tycker jag är störd  men det är så det är. :) Nu är jag iallafall dunderladdad :) och inte nog med det, jag ska cykla 3 km till gymmet också :)

Mors! och godmorgon förresten! :)

Kommentarer
Postat av: anna-sara

inte ett dugg förvånad faktiskt frida lilla :) svettas på du :)

2008-10-22 @ 10:21:55
URL: http://annaasara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e galen.. jag måste också briljera en aning... imorse halv tio tittade jag mig omkring i min precis nystädade lägenhet, med nytvättad tvätt ivikt i garderoben igen. det var diskat och bäddat. Och jag hade även power walkat i uppförsbacke och ätit frukost... och inte nog med det... Nu ska jag, efter en dag i skolan snart på Body(Världensbästa)combat.... I love you. vi e galna. men du vann... PUSS

2008-10-22 @ 16:15:23
URL: http://mallansworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0