pictures

att se på kort kan ha många effekter, kanske kommer minnen tillbaka om hur man hade det förr, kanske kommer minnen tillbaka som man länge kämpat för att glömma tillbaka eller kanske är det så att kort bara påminner en om hur bra man faktiskt har det och hur mycket saker man trots allt gjort. Det sista alternativet är de som bäst passar in för mig, nu har jag kikat på kort och jösses vad glad jag är för allt jag har där hemma. Jag saknar mina tjejer!

 
underbara jennie

älskade syster
 
myran å ja :)

 tal var det här :)

Tjejligan från 1an som växte tillsig med åren

Frif x2

 studetskyltskort

studenskyltskort

studentskyltskort

minnen från medeltiden

student

student

tänkte bara visa en förklaring till nackspärren :P

Jag skulle kunna fortsätta lägga ut kort från studenten men bestämde att här fick det vara nog, ska bli grymt skönt att få träffa alla tjejer nu när jag kommer hem, söndag lunch tjejer, då är det reunion! <3




Kommentarer
Postat av: julia

naaaw va söt du var när du va liten frida :) precis lika söt som du är nu! ;D

2008-10-05 @ 10:22:48
URL: http://juliialindblom.blogg.se/
Postat av: anna-sara

vad läskigt det är att se alla bilder från studenten, känns som evigheter sen men ändå som det var igår! förresten frida, gud va du är duktig på att dansa. jag menar att komma 3a i amerikanska sytycd är inte dåligt! konstigt att man inte läst om dig på löpsedlarna än? :D

Puss vännen vi ses i veckan !

2008-10-05 @ 15:20:04
Postat av: Sara

Åh saknar dig stumpan, men på onsdag minnsann! Då smäller det! eller ja.. du är hemma i alla fall ^^ pyss! <3

2008-10-05 @ 23:19:57
Postat av: mli

gud va kul det ska bli & se dig igen vännen :D

va så länge sen <3 puuss

2008-10-07 @ 23:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0