när skrivorken försvinner

Ja, jag vet inte vad jag ska säga, men den senaste tiden har bloggen varit någonting som jag mer än vanligtvis inte ens orkat tänkt på. Jag har hela sommaren haft en "block-svacka" men har då hela tiden tröstat mig med att skrivlusten kommer tillbaka till hösten.. Nu är det höst, men var är skrivlusten? 
 
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte vill skriva, för det vill jag, det är så skönt att kunna få ut alla tankar man har i papper i ord som sedan bildat meningar och slutligen blir en text. Det är så skönt att man kan försöka dela med sig av sina åsikter och tankar till den mängd människor som orkar läsa det som just jag skriver på min blogg.

Varför jag nu inte skrivit på den senaste tiden är för att det hänt så mycket nya saker i mitt liv, jag skulle egentligen vilja skriva allt, hur allt var innan flytten, hur flytten gick, hur det är att du vara ensam och stå på sina egna ben, hur det är i skolan, hur nollningen var eller bara hur underbart jag bara tycker att det är att få gå och träna på gym och pass igen, bara kunna släppa alla måsten som förr skolan och gymnastiken tyngt ner mig med, även om det ändå varit roligt, och även om jag ändå saknar den.´
Jag har liksom fått känslan om att jag måste berätta för er alla vad som hela tiden händer, och att det nu hänt så mycket så att jag inte kan börja skriva från just detta tillfälle och ögenblick som jag lever i här och nu, i Halmstad.

Men men, nu har jag iallafall brutit isen, så förhoppningsvis kommer nu blogginläggen börja strömma in igen. Jag ser framemot att återgå till detta, jag har faktiskt saknat det.


            

En bra sak med att jag nu bor 70 mil hemifrån är att jag nu har väldigt nära till min underbara lillkusin Erik, jag ska försöka ta och göra en resa dit snart och hälsa på. Känner att jag behöver få träffa en del av släkten nu.

Ja, jag tror det var allt för just nu, nu måste jag till skolan, har Ergonomi nu på morgonen, och efter lunch är det Rörelseapparatens anatomi som står på schemat, FAN, jag har glömt göra mat att ta med :S
Efter skolan väntar ett underbart BodyCombat pass :D

Ting/ Frida Luuke, Halmstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0