när tröttheten tar över

Ja, jag vet inte vad just nu.. hela denna helg hade jag tänkt ägna åt plugg och studier, nu är helgen nästan slut och jag har inte rört böckerna som ligger här nedanför sängen. Skaplig ångest faktiskt att jag inte gjort någonting, men vad ska jag göra då, jag la mig för ett tag sedan för att börja läsa lite, och vad händer, vips hoppas jag tillsammans med john blund på rosa moln...

och nu är jag hur trött som helst, fick just i mig lite havregrynsgröt och det enda som det just nu känns som jag kommer spendera denna kväll på, är Sex And The City...

Dålig frida när det gäller pluggfronten, SKÄMS!

såhär trött är jag nu, men jag kan garantera att när det väl ska bli dags för att sova kommer jag vara pigg som en lärka!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Lilla stumpan! "Mina händer..." är mitt tips om du har sovbekymmer. Pluggeriet har jag inget bra tips åt men du fixar det också, senare. Pråmmis!!!

2008-09-14 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0