tillbaka på södra västkusten

Igår anlände jag Halmstad igen. Om jag ska sammanfatta veckan i norrland med ett ord skulle det vara fölande: Underbar! Om jag skulle sammanfatta sällskapet under veckan med ett ord skulle det vara: Underbart! Skulle jag däremot beskriva känslan att vara tillbaka i Halmstad igen skulle det inte bli samma ord, nä ord som tråkigt, ensamt och kallt är då ord som passar in betydligt bättre.

Som ni ser så har jag haft det helt underbart uppe i Luleå. Det har helt seriöst varit en av de bästa veckorna i mitt liv och jag kan inte sluta tänka på alla underbara stunder jag upplevt i ingemansland och alla härliga minnen som jag nu kommer kunna bära med mig.








I hope our love is endless...



                                                                                                                                                                                       






Vincent Säll


Kommentarer
Postat av: julia

saknar dej frida ^^, hoppas du har det bra i Halmstad :) <3

2008-09-28 @ 11:48:17
URL: http://juliialindblom.blogg.se/
Postat av: mli & isa

fy tusan va vi är glada för din skull :)

sitter här i soffan, bakis efter kvällen igår , men nu känns det bättre ;) miss you

2008-09-28 @ 13:32:38
Postat av: Anonym

Var är min Frida, skeptikern som muttrar över kärleken? grinar på alla-fjantars-dag och hon som inte tror på the luuuuuuuv? Accutally, I don´t miss her.... :D Men den största frågan är kanske, vad gör den där Vincent Säll?? Han verkar fånga henne rättså bra... Jag älskade dig före så klart... så jag borde leda lite... rätt viktigt för mig att leda kärleksbarrometen.... :D PUSS

2008-09-28 @ 17:04:20
URL: http://attvaramalin.blogg.se/newme
Postat av: Martina

va härligt att du är kär gumman =)

2008-09-29 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0