Evighet

Känslan när jag idag var tvungen att släppa din hand var förskräcklig. Att inte veta när jag återigen får hålla i den. Äta middag med dig idag var fruktansvärt, för jag vet inte när vi återigen kommer sitta tillsammans vid ett bord. Att borsta tänderna nu på kvällen fick mig att börja gråta, för jag saknar bara en sådan liten sak som att se din tandborste ligga bredvid min.
Att skriva dessa ord får mig att vilja ge upp allting och bara springa iväg, mot tryggheten, värmen, saknaden och kärleken, springa vägen som leder till dig.

Att sitta i en tom lägenhet som för bara några timmar sedan var fylld av det absolut bästa är inte nå roligt. Inte någon stans. Det är förjävligt. Var jag än går finns det någonting som påminner mig om dig. Vad jag än tänkter så kan jag koppla det till dig. Vad jag än gör så vill jag bara vara dig nära.

Jag vill somna på ditt bröst varje kväll. Jag vill vakna varje morgon i dina armar. Jag vill se dina fina ögon och krama din underbara famn. Jag vill skratta åt allt det roliga och inte behöva oroa mig för det farliga.
Jag är trygg med dig, Jag är lycklig med dig.

Jag vet att vår tid kommer att komma på heltid någon gång i framtiden. Nu gäller det bara att göra det bästa av tiden fram tills dess. Vi älskar varandra, och tills vidare finns det ingenting vi kan göra mer än att fortsätta som vi gör. Det har gått över 6 månader nu, och jag bara hoppas att det ska gå många många många fler 6 månader tillsammans med dig.

080808 ♥









Jag älskar dig Vincent
    Evighetshjärta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hang in there puppy.... Jag kan tipsa om ett tidsfördriv mtv.se/thehills..... råkolla avsnitt så ska du se att tiden går snabbt :) det är reallity serier som är the shit... och du lever ju lite en egen... Frida & the OC



I ♥ U

2009-02-16 @ 08:56:47
URL: http://mallansworld.blogspot.com
Postat av: Mormen

Älsklings-Frida!!!

Jag kan pressa fram, långt, långt tillbaka på min minnes-diskett hur dj-ligt du känner att det är nu. Det är hemskt att skiljas åt. Men jag tänker också på att Leif o jag kämpade på fast vi var ju inte så långt från varandra som ni.Tänker på hur bra vi fick det morfar o jag - till slut! Det önskar jag er också!! Av hela mitt hjärta. Kramar!

2009-02-16 @ 09:48:46
Postat av: Manda

Gulle dig!

vilket fint inlägg gumman. shit, de kom en å en annan tår från mina små blå.

Och sen vill ja också påpeka att du verkar ha världens varmaste och härligaste mormor! :)



Ses i skolan imorgon my little hartbeat!

2009-02-18 @ 00:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0