the last supper

Igår var sista dagen, sista dagen på byggningsperioden och sista dagen på "normal kost" dagen. Denna morgon började med en 70 minuters lång morgonpromenad och nu inväntas en proteinrik, kalorifattig och kolhydratssnål frukost. Ja, ni anar rätt. Nu drar deffen igång, och jag är taggad som få!

Igår togs även mått, vikt och fettprocent. Vi utelämnar de resultaten, det enda vi nu siktar på är skillnaden som kommer att bli.

Så nu åter till mitt favorit citat: Nu kör vi, full fart! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

mm fast jag är väldigt intresserad av fettprocenten ;) haha lycka till mitt hjärta. föressten ringde jag dig i veckan som va, men fick inget svar. Inget ovanligt med det iofs, men jag försöker igen denna vecka :)

2009-02-23 @ 11:16:46
Postat av: den där Jesper

Jag vet fettprocenten... ^^



Vengavamos! ;D

2009-02-26 @ 07:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0