Maxim extreme energi drink

Detta är helt sinnessjukt. Klockan är nu 01.33. Idag gick jag upp kl halv åtta, satt och pluggade till tentan som jag hade hela eftermiddagen. Sedan begav jag mig till gymet och deltog i ett core pass och sen ett PT-cirkel pass. Aldrig för har träningen gått så bra som den gjorde idag, trots att jag inte tränat på länge och plus att jag hade en rugans träningsvärk sedan fredagens PTpass. Men trots att allting talade mot mig att jag inte skulle kunna prestera bra idag, så gjorde jag verkligen det! och jag sitter fortfarande här, pigg som en lärka och bara väntar på att bli trött. var är den där john blund när man behöver honom som mest?

Tyvärr glömmer jag kanske att nämna anledningen till varför jag fortfarande sitter här, hyperspeedad. Jag låter bilden nedan tala för sig själv.




Denna röda härliga dryck lät jag fara ner i min strupe under dagens träningspass, Vad jag inte visste var att flaskans totala innehåll motsvarar koffeinmängden av 10 koppar kaffe. Vanligtvis brukar en sån här flaska räcka 2-3 träningar, men eftersom jag saknade den vetskapen och eftersom drycken var så god så var flaskans innehåll ganska fort ett faktum, så detta är nu konsekvensen av min klantighet jag får ta. Jag får helt enkelt dunka någonting hårt i pannan så jag somnar snart, och istället glädja mig åt att det var en bra träningsdag iallafall :)

Nu förstår ni kanske att det Inte var så konstigt att träningen gick som att jag käkat anabola och inte så kostigt att jag sitter här piggare än någonsin. Jag måste bli trött nu, jag ska vara hos optikern om 7 timmar!

Kommentarer
Postat av: den där Jesper

Det där blir till nutritions-tentan! :D

2009-01-13 @ 17:24:43
Postat av: Frippilipp

haha ja man kan ju alltid hoppas att det kommer att hjälpa :P tyvärr kanske man inte kan sova förrän fram mot lördag plus att mellan varje fråga på tentan kommer man behöva göra 10 armhävningar så man inte ramlar av stolen :P

2009-01-13 @ 18:58:21
URL: http://fridaluuke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0