The red cross

Helgen som var spenderade jag i Gullbranna. Gullbranna är ett litet ställe ca 15 km norr om Halmstad och här hade vi en ledarhelg med gymnstiken som innehöll konferanser, lära känna ledare, utbildning, övernattning och massor av mat.





Av bilden at dömma så skulle man kunna tro att någonting verkligen gått snett till, men så är faktiskt inte fallet, såret at fejkat, det är gjort av vax och massa blodfärger, sjuuukt läckert! Vi hade Röda korset utbildning och detta ingick då, jag skulle spela skadad och andra skulle ta hand om mig, riktigt lärorik kurs måste jag säga.
Röda korset får 4 av 5 toasters!



Helena stackarn hade riktigt ont hon med!

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

HAHA, ja Helena ser verkligen ut att lida.. stakaren!

2009-01-19 @ 21:11:58
URL: http://ecadesign.blogg.se/
Postat av: HANNAH

FRIDA i need your help!! jag ska börja träna järbos b lag i fotboll i styrka & spänst & det skulle vara RIKTIGT jobbigt sa tränaren men nu har jag hjärnstillestånd!! Behöver din hjälp att komma på SJUKT jobbiga grejer vi gjorde på gymnastiken :D frågar dig eftersom du är träningsnarkomanernas okrönte konung!! :DD KRAMKRAM

2009-01-19 @ 21:27:37
URL: http://hannaholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0