The botten is nådd, nu får det bära eller brista

Fysiologitenta är inte att leka med, och då menar jag det verkligen. Tentan infaller imorgon och av och till i tre veckor har jag försökt förbereda mitt minne inför den stora dagen, tentadagen imorgon!

Med handen på hjärtat, jag tror inte jag kommer klara den, jag förstår inte varför man ska behöva tenta av en sånhär stor kurs vid ett tillfälle, det är vidrigt dåligt. Duggor och kanske uppdelat på två tentar är att rekommendera!

Men nu har min hjärna satt stopp, nu går det inte in mer information, det är mycket kvar som jag verkligen inte kan, men nu finns det inte plats för mer, också är motivationen långt under havsytan.

Nu ska jag gäsa framför tvn tills jag ska sova, har tenta imorgon mellan kl 09.00-13.00. Innan det ska jag till gymmet och springa så jag får ladda ur hjärnan innan. Efter tentan bär det direkt av till Göteborg och en smockfull gymnastikhelg med internationella tävlingar, ska bli VÄLDIGT roligt, bankett och hela köret :)

Nä, nu ska jag önska mig själv god natt, god springtur, lycka till och hoppas du får en rolig helg!



Jag vågar väl inte gå och skriva en tenta utan att lägga in tentahunden.
Fysiologi - inriktning fysisk träning
Here I come!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hade min Anatomi och fysologi tenta igår. Inte lätt!! Men lycka till! Kraam!

2009-03-25 @ 16:28:10
URL: http://Jennystenmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0