Frida Johanna Luuke

Idag är det valborg och jag har nog aldrig varit mer otaggad.
Känns som jag inte kommer att göra någonting alls idag.
Helt ärligt känner jag för att bara sitta hemma, har inte någon lust för att göra någonting!

image143


Para tí:
Yo no tengo energía para esperar  en tí. Me vida ya está complicado
y ahora yo sentirme triste y solo, pero tambien muy decepcionado, principalmente conmigo 

Lo echo mucho de menos



"En las estrellas tus ojos ver
Cuando tus fotos me siento a ver"


Juanes - fotografía
 

Kommentarer
Postat av: amraa

asså helt seriöst frida! e de där på bilden verkligen du??helt sjukt,du ser ut som malin!

2008-04-30 @ 17:28:40
Postat av: Fripp

haha nemen så klart att det är jag
:D

2008-04-30 @ 23:40:25
URL: http://fridaluuke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0